Meillä on valtakunnan tyytyväisimmät asiakkaat!

Asiakaspalautteen perusteella olemme asiakaspalvelultamme Suomen paras työllisyysalue. Olimme valtakunnan ykkösiä niin arvosanalla kuin NPS-luvullakin mitattuna.

Lukujen valossa

TyöLakeus sai asiakaspalautteessa arvosanaksi 3,91 siinä, missä valtakunnallinen keskiarvo oli 3,6. Myös lähialueiden vastaavat arvosanat ylittivät keskiarvon, sillä Suupohjan työllisyysalueen arvosana oli 3,81, Kympin työllisyysalueen 3,61 ja Pohjanmaan työllisyysalueen 3,66.

Myös NPS-luvulla (suosittelijoiden prosenttiosuus/arvostelijoiden prosenttiosuus, skaala: -100 / +100) mitattuna ylsimme maan parhaaksi työllisyysalueeksi luvulla 18,81. Suupohjan työllisyysalueen NPS-lukema oli 12,00, Kympintyöllisyysalueen -0,45 ja Pohjanmaan työllisyysalueella lukema oli -5,22.

Muutakin kuin numeroita

Kuten hyvin tiedämme, palaute on muutakin kuin numeroita – se on myös sanoja. Tässä muutamia otteita asiakkaidemme avoimista palautteista:

”Tulipa hyvä mieli tästä keskustelusta, on hieno keskustella sellaisen kanssa, joka ymmärtää nämä asiat oikealla tavalla.”

”Kiitos ny jumalan tähren sille Joukolle, ku laittoo mulle tuon työpaikkailmootuksen. Enhän mä oo tajunnu että kaikki paikat ei tuukkaan tuonne Duunitorille ja Kuntarekryyn. Että kiitos ny sille Joukolle vielä!”

”Elina has been extremely helpful, approachable, and supportive, always willing to assist me with any challenges I faced. Her counseling skills and professional advice have made a significant impact, ensuring that I navigate my responsibilities smoothly. I also truly appreciate her responsiveness and willingness to communicate, as she regularly replied to my messages to provide guidance whenever needed.”

”Oli kannattava käynti kun aina oppii uutta ja viisastuu kummasti. 🤭 Onpas ihanaa kun mulla on näi ihanat tukihenkilöt. ❤”

Työllisyysalueet edistävät kohtaantoa ja nimenomaan niiden yksittäisten kohtaamisten arvo, kun ihminen kohtaa ihmisen, on tässä kokonaisuudessa mittaamaton. Meille on sanoinkuvaamattoman tärkeää, että asiakkaamme kokevat tulevansa kohdatuiksi ja saavat välittävää palvelua – nyt ja jatkossa. Kiitos kaikille palautetta antaneille!